اس ام اس تیکه دار.سنگین

ارزان تـر از آنچــه فکــرش را بکنی بــــــودی ؛

امـــا بــرای مــن .. گـــــران تمــام شــــدی!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دوستم!

پیراهنم را بزن بالا…

کمرم را دیدی؟

نترس چیزی نیست…!

اینها فقط جای خنجرند، من نفهمیدم در رفاقت چه شد!

“تو مواظب باش”

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

پشت سرم حرف بود… حدیث شد…

می ترسم آیه شود ! سوره اش کنند به جعل !

بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ﺑﻌﻀﯿﺎﺍﺍ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ !

ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﻢ

ﻭﻟﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﻢ ﺁﺏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺯﻻﻟﻪ،

ﻫﻢ ﻣﺎﻫﯿﺎﺵ ﺑﺎﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﻦ !

آﺭﻩ . . .

......................................................

غم مخور معشوق اگر امروز و فردا مي کند

شير دورانديش با آهو مدارا مي کند …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا

عــشــق بــرايي يــکــي دلــگــرمــي

و بــراي ديــگــري ســرگــرمــي است …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
بيائيد تا هستيم همديگر را لمس کنيم

سنگ قبر احساس ندارد
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
پزشکي قانوني علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه هاي اميد ذکر کرد …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
عشق يعني اختيار بدي که نابودت کند

اما اعتماد کني که اين کار را نمي کند …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
حيف که روي تو غيرت دارم

وگرنه همين سطر روسريت را برمي داشتم

تا همه ببينند چه خيالي بافته ام از موهايت …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
شادي هايم هديه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگير

اين تمام سهم من از دنياست …
- - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - -
از استادى پرسيدند آيا قلبى که شکسته باز هم مي تواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسيدند : آيا شما  تا کنون از ليوان شکسته اب خورده ايد؟

استادپاسخ داد آيا شما به خاطر ليوان شکسته از آب خوردن دست کشيده ايد ؟

.............................................................................................

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟!

مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !

--------------- - - - - - - - - -

ﻫﻤﻪ ﺧﺮﺍﺑﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﯿﻢ !

ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻻﻑ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺧﻼﻗﯿﻢ

ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺍﺧﻼﻕ !

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍهی های ﻣﺎ ﺍﺭﺿﺎ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﺒﺎﺩﺍ

ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

ﻣﺎ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺭﻭﺡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﺑﻪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻢ ﺩﺭ ﮔﺬﺭﯾﻢ …

--------------- - - - - - - - - -

بعضیارو اگه با پودر ۲۴آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !

--------------- - - - - - - - - -

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

--------------- - - - - - - - - -

این روزا به راحتی “دروغ ” میگیم اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط “صداقته”

--------------- - - - - - - - - -

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟؟!!! فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

--------------- - - - - - - - - -

بعضیام حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده !

--------------- - - - - - - - - -

پرواز کرد عاقبت

ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !

--------------- - - - - - - - - -

خستگی را زندگی کرده ام

می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !

.................................................................

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم !

×××××××××××××××××××××

شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی . . .
واسه ما “خط و نشون” نکش !

×××××××××××××××××××××

وقتی تن کسی رو زخمی کنی ،  دیگه بعدش نوازش کردنش  فقط دردشو بیشتر می کنه !

×××××××××××××××××××××

چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او !

×××××××××××××××××××××

چه چیز در نگاهم بود که از سادگی ام پلی ساختی برای ویرانیم ؟

×××××××××××××××××××××

بـــرای تنـــوع هـــم کـــه شـــده . . .
یــه بــار ” آدم ” بـــاش . . .

×××××××××××××××××××××

فیلم شاهکار زیاد دیده ام ولی فیلمی که تو برایم بازی کردی چیز دیگری بود !

×××××××××××××××××××××

استغفار میکنم از ان دوستت دارم هایی که حرامت شد !

×××××××××××××××××××××

دوست عزیز ؛
ﻓﺮﻕِ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﻛﺴﻰ ﻣﯿﻔﻬﻤﻪ ﻛﻪ ﺑــــﺮﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻩ …

.........................................................

سیگارم را از پنجره می تکانم...

دنیای شما زیر سیگاری من است....

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ  ﺩﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺰﻡ …

ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭستت ﺩﺍﺷﺘﻢ !

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

من و سیگار درد ِ مشترکیم

از هردومان ، کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد

درست زمانیکه به آخر رسیدیم

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

اوضاع حالم چطوره دکتر ؟

دکتر : همراهت کسی هست ؟

آره تو جیبم ؛ سیگار و فندکم …

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

و چه شبهایی بود بعد از اندک عشق بازی با سیگار با خیال تو به خواب خیانت فرو می رفتم …

سیگار خیانت مرا می دید و می سوخت ولی باز دستانم را رها نمی کرد !

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

بیخود از این شهر به آن شهر نکن …

تو همینجایی ، داخل همین پاکت ، لابه لای همین چند نخ سیگار

من باید تو را دود کنم که نمی کنم !

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ڪـآفـﮧ…

شـعـر…

سـیگـار…

بـُغـض…

ضـَجــﮧ…

شـَب گـریـﮧ…

لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزـی فـرـآمـوش مـی شـوـی؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:اس ام اس عاشقانه, دلتنگی,,,,تیکه دار, | 15:56 | نویسنده : AmirAli |